Přehled příspěvků

picom - kompozitor pro odlehčená Linuxová prostředí (24.11.2021)

Tipy pro i3 - obrazovka a oznámení (16.4.2021)

Prostředí i3 - úvod do vlastní konfigurace (21.3.2021)

Linuxové pracovní prostředí i3 na Debianu - úvod (16.3.2021)

OpenCV - obrázek ve vlastním okně GTK (13.1.2021)

Xlib - základní aplikace s jedním oknem (20.11.2020)

GDK - jednoduchý prohlížeč obrázků (13.10.2020)

GDK - kreslení do okna s využitím knihovny Cairo (9.10.2020)

Základní aplikace v GDK (7.10.2020)

Jak na Linuxu v programu v jazyce C sledovat aktuální frekvenci procesoru (27.7.2020)

Zjištění hlasitosti zvuku v C++ na Linuxu (26.2.2020)

Vlastní sledování využití paměti v panelu Xfce (16.2.2020)

Databáze SQLite - nadstavba v C++ (3.2.2020)

Databáze SQLite v C++ - kódování textů (7.12.2019)

Databáze SQLite v C++ - třídění českých textů (22.11.2019)

Databáze SQLite v C++ - binární data - BLOB (19.11.2019)

Databáze SQLite v C/C++ - jednoduché testy výkonu (12.11.2019)

Co dělat když po instalaci Linuxu nejde zvuk do reproduktorů? (1.11.2019)

Databáze SQLite v C++ na Linuxu - prepared statements. (30.10.2019)

Databáze SQLite v C++ na Linuxu - podrobněji o základech (24.10.2019)

Databáze SQLite v C/C++ na Linuxu - základy (22.10.2019)

Vytvoření vlastního screenshot serveru pro Linux (9.10.2019)

Jak mít vedle sebe více operačních systémů (7.10.2019)

Kompozitor Compton pro plynulý obraz bez trhání (27.9.2019)

Ladění PHP skriptů ve Visual Studio Code s XDebug. (19.9.2019)

Psaní a spouštění PHP skriptů ve Visual Studio Code (17.9.2019)

Jak mít v Linuxu vždy nejnovější verzi Firefoxu (5.9.2019)

Jak v Linuxu zjistit počet zapsaných bytů na SSD disku (2.9.2019)

Měření spotřebovaného času procesoru v Linuxu (16.3.2019)

Sdílení paměti mezi procesy v Linuxu (C++) (3.3.2019)

Grafický editor využívající ImageMagick a gtkmm - 3. část (28.2.2019)

Grafický editor využívající ImageMagick a gtkmm - 2. část (8.2.2019)

Grafický editor využívající ImageMagick a gtkmm - úvod (6.2.2019)

Knihovna ImageMagick - seznámení a ukázka použití v C++. (17.1.2019)

Odstranění diakritiky z textu v C++ na Linuxu (3.1.2019)

Jak v C++ s GLib odstranit diakritiku z textu? (29.12.2018)

C/C++ a sdílené knihovny v Linuxu (1.12.2018)

C++ v Linuxu - úvod (21.11.2018)

Vložení a načtení obrázků do MySQL databáze - Qt (29.6.2018)

OpenCV ve WinAPI - video z kamery ve vlastním okně (14.6.2018)

OpenCV ve WinAPI - obrázek ve vlastním okně (10.6.2018)

Začínáme programovat s OpenCV - příprava prostředí ve Windows (26.5.2018)

wxWidgets ve Visual Studiu (20.5.2018)

Snadná instalace C++ knihoven pomocí vcpkg (6.5.2018)

NotifyIcon ve WPF aplikaci (13.7.2017)

Databáze SQLite v C/C++ - úvod (4.6.2017)

WinForms a C++ - překreslování bez problikávání pozadí (3.5.2017)

WinForms a C++ - resources (3.3.2017)

WinForms aplikace ve Visual C++ (20.2.2017)

Buffering v GDI (Win API) (1.1.2016)

Windows desktop aplikace s využitím ATL (1.1.2015)

Ovládací prvek ProgressBar. (6.2.2002)

Ovládací prvek TrackBar. (5.2.2002)

Rozšířený prvek ComboBoxEx. (4.2.2002)

Pracujeme s ComboBoxem - II. (3.2.2002)

Pracujeme s ComboBoxem. (2.2.2002)

Vyhledávání souborů - zjištění obsahu složky. (1.2.2002)

Výběr složky a naplnění ListBoxu soubory. (31.1.2002)

Uživatelsky kreslený ListBox - II. (30.1.2002)

Uživatelsky kreslený ListBox. (29.1.2002)

Uživatelsky kreslená tlačítka. (28.1.2002)

Začínáme oživovat vzhled aplikace. (27.1.2002)

Přehrávání multimédií pomocí MCI. (26.1.2002)

Zvuky a animace. (25.1.2002)

Ikona aplikace v oznamovací oblasti. (24.1.2002)

Práce s registry (23.1.2002)

Výběr a načtení souboru. (22.1.2002)

Subclassing ovládacích prvků. (21.1.2002)

Další funkce pro práci s grafikou. (20.1.2002)

Bitmapa a její vykreslení. (19.1.2002)

Nastavení písma. Fonty. (18.1.2002)

Kreslení plošných objektů. Štětce. (17.1.2002)

Kreslení čárových objektů a další typy per. (16.1.2002)

Rozšiřujeme znalost GDI. (15.1.2002)

ListBox a ComboBox. Program založený na dialogovém okně. (14.1.2002)

Ovládací prvky na dialogovém okně - úvod. (13.1.2002)

Dialogy (12.1.2002)

Použití časovače. Vzhled prvků v novém stylu Windows. (11.1.2002)

Ovládací prvky Windows - úvod. (10.1.2002)

Hlavní nabídka okna. (9.1.2002)

Prostředky (resources) - úvod. (8.1.2002)

Jednorázové kreslení do okna. Kontext klientské oblasti. (7.1.2002)

Více o výpisu textu do okna - nastavení parametrů. (6.1.2002)

Seznámení s Unicode. Začínáne s GDI - výpis textu do okna. (5.1.2002)

Základní stavební kameny Win32 programu (4.1.2002)

Úvod do programování ve Win API (3.1.2002)

Motivační úvod do Win API (2.1.2002)

(30.11.-0001)